mandag 21. juni 2010

skulke og tull

jeg har skulka.... skriving
og litt en trening.. eller.. fredag så våknet jeg midt på natta med en korsrygg som krangla...
men det var jo egentlgi bare eggløsning.. men det ble så voldsomt at jeg ikke klarte å tenke at det var det det var... for man vet jo at å trene når man har sånne kroppslige greier. så er det bare bra,,
men men neste gang.. husker jeg det...
skulka blogging.... når noe forstyrrende skjer i livet mitt.. så droppe jeg ofte å gjøre det som er bra for meg.. som foreksempe.. å skrive.. å gå gjennomgå treningstimen min er god terapi for meg.. selv om det har vært bra eller dårlig..
Og det har skjedd noen forstyrrende greier i livet mitt..som jeg ikek skal si noe om. men det er ting som gjør at jeg tar bort fokus fra de tingene som er viktig for meg. jeg er skikkelig dårlig på å både trene.. terapautere meg.. OG ha store følelsesmessige bakker samtidig..
så nå er det å ta seg sammen og fokusere!!
Startet i dag med å virkelig ikke ha lyst å trene...nesten bakovergange...
treffer en strålende blid trener... som hadde sadistiske planer for meg...
jeg gikk fort.. og bratt.. fortere og brattere enn noen gang noen sinne..
var egentlig ferdig før det hadde gått 5 min ...
men helt fantastisk følelse å gjennomføre når man har en sånn drittdag.
Han skal få stjerne i boka for å holde ut med meg.
jeg sa han ikke burde ta det personlig om han fant en hatside på internettet,....

jaja. nok om det.
sliten nå natta nå

bibi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar