søndag 9. oktober 2011

Dette er de to siste i vår lille familie.:) juli og august ble hentet på FOD gården i oslo.:) søsken og helt umulig å se forskjell den første mnd. men nå er det ingen tvil hvem som er hvem.. de har to helt forskjellige personligheter og er veldig jente og gutt. men vi klarer oss ikke her.. vi har jo også lomsen.. min førstefødte.. unde se dere at lomsen endelig har tatt sine alvolige onkelroller på alvor ungene har vært lenge ute.. og fortjener en rundtvask på vei inn i søvnen.



Her er vår nye lille vakre familiemedlem. dette er en liten hann.. han har ikke fått noe navn enda. han komme å forhåpentligvis til å fortelle meg hva han heter når han kommer hjem.:)
han er en blanding av mest labardor, ganske mye gordon setter , litt boardercollie og cockerspaniel.:) dette er vistnok en fin og god blaning . denne boardercollie delen er i oldefamilien .. og bare litt. har forstått at dette er den vanskeligste rasen. Jeg fikk hilse på alle 12 søsknene samt mor og mormor.:) to vakre kloke damer som kom meg i møte og på en meget tilitsfull og hyggelig måte ønsket kos og oppmerksomhet.

så kan man jo si..hvorfor en hund.... jeg sliter med angsten min .. når jeg går ute.. så dette blir min bilett til å være mye mer ute.. til å håntere verden som er i mellom fra og til.. det er denne delen av livet som er vanskeligst for meg. Fredag 28 oktober skal jeg hente han i de dype skoger i Sarpsborg.:)

3 kommentarer:

  1. Hurra! Hun blogger igjen!! :D

    SvarSlett
  2. Slike lekre puser! Så fint mønster i pelsen på dem :)

    SvarSlett
  3. Så flotte puser du har ,dei søskena var veldig like,koseligt med puser,sjøl har eg 3 stk,så heldig du er som får deg hund,skal bli spennende og følge dere
    Ønsker dere en riktig God Helg ,
    Bloggklem fra Magnhild

    SvarSlett