lørdag 24. januar 2009

tagget igjen..;o)

Våre 2 "masete fettere" er virkelig i slaget fortiden..nå må vi to også tenke...
det er Is som skriver.. med påholdent tastatur ved Mona.
Loomis sine 6 "greier"
  • hater at en dør står på gløtt, den bør stå HELT oppe eller helt igjen. mellomting er skikkelig unødvendig.. selv om det er 1000 kuldegrader ute.. så er "på gløtt" IKKE et alternativ.
  • mener at modemet er hans... selv om det var jeg (Is) som fant ut at det var helt vanvittig deilig og varme rumpen sin på.
  • tunfisk er meningen med livet.
  • tørrfor er oppskrytt.. selv om jeg febrilsk forsøker å fortelle Mona at det er dritkjedelig... hender jeg må fortelle henne det i minst en time... da er hun så frekk at hun setter meg til tørrforet.. og roter i det. som om jeg ikke vet at det er tørrfor der??? det er jo derfor jeg forsøker å si at det bør kastes....
  • INGEN INGEN andre enn Mona får lov å kose med magen min.
IS
  • Jeg bare ELSKER og kost i en eske... i en skuff.... ....
  • jeg hater å bli løftet... det er JEG som bestemmer når jeg skal koses med.. og hvor.
  • MODEMET ER mitt....
  • Jeg bare MÅ slå loms når Mona kjefter på han.... spes når han maser om tunfisk....da blir jeg helt gææren og må hjelpe henne til få han til å være stille.
  • Vann skal ikke drikkes av vannskåler.. det skal drikkes av rennende vann på badegulvet... jeg har nemmelig klart å oppdra Mona til å la det renne bitte bitte litte granne vann på badet hele tiden.
  • det beste jeg vet er å ligge i armkroken til mona om natta.. og bli kost på haka og ørene hver gang hun våkner....
vi må tenke på tagggingen.. av andre. vi kjenner ikke så mange.. men en kjempehilsen opp til fetterene våre i Trondheim da... vær snille med hverandre...;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar