torsdag 22. januar 2009

tagget....

Jeg er bli tagget av Joakim (Den frekke katten...... jeg aner jo ikke hva det er engang) som sier jeg må:
1. linke til den bloggen som tagget meg
2. lage en liste med seks (u)interessante ting om meg selv
3. tagge fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg

1. er utført...

2.
Jeg er på vei til å bli b-menneske
Jeg liker å skrive Jeg i starten av alle setninger
Jeg har et ekstremt anstrengt forhold til snøen som ikke blir måkt.
Jeg er avheging av Radio Resepsjonen
Jeg bare MÅ rive i stykker stoff jeg maler
Jeg elsker bling-bling-bling maling

3.
Jeg er redd denne jobben må vente litt... siden alle mine bloggere er allerede tagget som jeg forstår.... får da være måte hvor mange ganger man skal svare på dette.. på en og samme blog

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar