onsdag 1. juli 2009

Endelig en katt som maser om at det bør dette noe ut av kjøleskapet igjen

og dette er ikke engang ironi...
Loomis ofte kalt bolla, pæra, lomsen, gullet, vennen, grisen, slitsom, vennen.. osv... er en gammel mann. han ble kastrert ca 1 år gammel etter å ha produsert sin del med små devonrex babyer. (hovedgrunnen til kastrasjonen var vel all pissinga og markeringene under senga mi innerst i hjørnet.. vegg til vegg teppe.....say no more!!!!!)
Ofte spør folk om hun er gravid... nei han er kastrert... er det vanlige svaret.
Uansett han da ikke forstått at han er kastrert. han har jobber som en helt for å holde hans domene ryddig for andre dyr...katt, hund, fluer, vepser,. fugler, osv osv... han har ikke så stort området. men jaggu er det hans.. ingen tvil.
dessuten har han en datter han må passe på....selv om hun ikke tar 5 øre for å kaste seg over den teite nabokatta om han kommer for nære, og det er denne nabokatta som nå har utfordret min lille pære... De har vært i slosskamp..(for endte gang de siste ukene) det har gått stort sett bra.. men plutselig er gullet mitt søvning. og sover leeenge. nå gjør de jo gjerne det. og det er jo varm for han.... men så skal jeg ta han inn fra terassen for kvelden.. og da fikk jeg kjeft ja.. freser og uler stakkars. skjønner han har vondt.. presser på magen hans. .blir redd for at det er noe invendig. men en tur hos vetrinær...viser seg at han har fått et kraftig bitt i den bakerste høyre puppen... (jeg slutter ikke å forundre meg over hvorfor i all verden hanndyr har pupper) veldig hoven. han fikk en sprøyte i nakken av en søt og snill vet. og en pillekur på 10 dager. og allerede i dag.. var intr for godismat.. tilstedet.:) så den rosa pilla ble blandet inn i tunfisken og lomsen fikk den første dosen inn lett som en plett.


Her ligger han i solen og er litt ettermidagslapp..:) men på bedringens vei da

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar