fredag 3. juli 2009

Gartner i Fetsund dagen.

Tid for krypfyruklipping.. modern har en stor skrååning....(jeg er halvannen meter høy så sier det litt om hva som er stort for meg) Er blitt storforelsket i en hekkesaks som er elektrisk.. den forelskelsen varte et par timer. helt til jeg klarte å kutte livslinen dens... jada. jeg klarte å brutalt skjære over ledningen. poff sa det..... og jeg sa FAEN reltativt høyt.. men jeg fikk gjort unna 10-12 meter før jeg la den til hvile.

Livet er hardt og jævelig men vi gutta... vi liker det sukk.......




RIP. Flymo













Her kommer dagens bilder fra min stoooore hage i fetsund:


















Helt forelsket i denne busken













vakre små blomster




















Her kan dere se hva straffa for å klippe av ledningen var.. det var en høy hekk. dvs den gikk opp til taket under verandaen.. det tok bare en time sittende på rævva og klippe av med tang? saks eller hva det nå heter i denne verden.. men fin ble det











Dagens hengerlass med avklipp. det er hekken, et 3 meter høyt plommetre.. (det var kult det.....) et annet tre. jeg ikke aner hva var ..gøy å se at man faktisk gjør no.










disse sukkertøyblomstene fant jeg og kunne ikke la være å ta med. modern har ikke mye kontroll med hva som kommer i jorda.:) men tror hun liker det

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar