onsdag 28. april 2010

endelig onsdag.....

Tja
da er jeg tilbake etter en uke i tilvenning av piller periode.. har begynt på to nye.. og fikk ALLE bivirkningene på engang.. på begge to.. UTEN å ha lest felleskatalogen... så gått glipp av 3 treninger på grunn av dette... kort fortalt.. holde seg nære dasssyken......

i dag hadde jeg avtale med min PT (engel i sort) kl.09:00
stoppet opp på hjørnet av treningsstudio... fikk bråstopp.. men sloss meg inn de neste 50 meterene der engelen står og venter allerede.

startet friskt med 10 min oppvarming på sykkel så 10 min litt heftigere. dvs svette og puste og ha merkelige lyder.. og et og annet "faen"
så løftet bena mine litt jærn.. så løftet armene min og foresten dyttet de.. 3 forskjellige aparater.
så tvang han meg til å gå nesten 20 min. eller vel. 17 kanskje på tredemølla..
Jeg virkelig hater å gå... beklager dere som ikke kan gå.. det er skikkelig blassert og ignorant.. jeg burde vært lykkelig fordi jeg har ben som virker.. men. har en intens motstand mot å gå..
tror PT fersket dette .. å sa. dette må vi gjøre mye mer.... takk skal du ha..
vel ..
dagens trening ferdig..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar