fredag 30. april 2010

fredag

ueee
dagens trening unnagjort.
20 min oppvarming på sykkel. litt stiv og hoven i nye kneet men det skal kun noen minutter til før det er mer velvillig.

så 15x 3 knestrekk?? aner ikke hva det heter men men har en vekt på ankelen å strekker jeg ut benet. på hver ben

15x3 roing aktig..

15x3 dytte aktig fremover

15x3 dytte opp i luften aktig.

så ca 14 min på tredemølla.. ble litt kvalm.. og fant ut at hver gang jeg får til noe nytt. så blir jeg kvalm. ergo. gjør det mer.:o)

så hjem loggføre bloggen.:)

så skal jeg til Fetund og kjøre i butikken for modern å tror jeg faktisk at det blir fisk til middag hos henne.

ny trening på mandag.. (men har som mål å klare å trene på egenhånd på søndag) nå er det sagt.. og da må jeg forøke å gjennomføre det.

mooooona

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar