tirsdag 30. juni 2009

Hageskryt.. hage eee. noe hageaktig.

Jeg har virkelig blitt hekta.. på trening med mening. elsker å pusle med mine egne blomster. under kommer det noen bilder fra i kveld. Men jeg har jo også adoptert min gamle mors hage i fetsund.. den er det mer med å gjøre. men det er utrolig deilig.. å drive med den. også fint å se raske endringer. og jeg får lov til å gjøre som jeg vil..:) mamma er bare glad for at den ikke ser helt sjuskete ut.. jeg har fått meg noen favoritt verktøy.. elektrisk sag.. ypperlig til å frisere hekker. og trær. vel.. det er så gøy at jeg nok har kommet til å skamklippe noe...(Ja lillbror.. akkurat som jeg gjorde med sveisen din...:S sorry) men ikke så kritisk da. skal ut og handle en buskerose.. til hagen hennes.. gul eller rosa. ønsker hun seg. men mer om dette når jeg kan legge ut bilder og dokumentere det. her kommer dagens bilder fra min hage.... dvs. testing av det nye kamera.
















2 kommentarer: