mandag 22. juni 2009

long time....

jeg var såå godt i gang med å blogge.. begynte til og med å like det.. da klarte noen(aka meg) å knuse kameraet sitt... da er det ikke sååå spennede å blogge. så fikk jeg låne et.. såå deilig men så var de så frekke at de skulle ha det igjen. .. jaja livet mitt er hardt og jævelig men vi gutta vi liker det.. at det er hardt altså.... men nå begynner det å nerme seg skatteoppjøret.. farlig nære.. tror det blir seng og kamera om jeg får det de lovte i forrige korrenspondanse.
Jeg kan jo si at "hagen" min er blitt såå fin.-. men det kan jo bare være jug og bedrag.. siden jeg ikke kan bevise noe... jeg har masse blomster.. og sukkererterene ser faktisk ut som om de har lyst å vokse opp. har sneket en vilvin ut i bedet ved trafostasjonen... håper ingen blir gææren for at jeg jeg forsøker å dekke den til...Jeg leier. så all min hage utenfor min lille platting gjør jeg litt på nåde... vaktmester har sagt at det ikke er no problem men. jaja man skal jo alltids bekymre seg for noe her i verden. Jeg har funnet ut at jeg faktisk liker dette hagearbeidet så jeg har utvidet hagen min til å gå fra Smestad til Fetsund. dvs jeg låner hagen til modern.. hun har nok meldt seg ut av hagearbeidet men har veldig lyst at det skal se fint ut.. så jeg har adoptert den hagen. Hagearbeid gir mening på flere området...

  • Trening med meningen. helt klart
  • Jeg ser at Jeg har gjort no.. diiigre hauger med ugress og klipte hekker...
  • Jeg kan høre lydbok uten å bli forstyrret
  • jeg kan bli brun ev våt.. kommer litt ann på været
I dag har jeg ryddet ca 10 trillebårlass fra et par diiigre og ugreie bedd.
bilder kommer så fort øvrigheten har betalt ut penga jeg har betalt for mye.

takk for i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar