tirsdag 23. juni 2009

ut på tur... bare lur... aldri sur...

Jeg syklet en tur rundt Sognsvann i dag. jaja jeg vet det ikke er lov. men .. sukk den turen er perfekt for mitt kulørte tøy og ikke minst mitt nye kne.. jeg syklet på 1 gir hele veien. sånn at det hverken gikk fort eller forstyrret.. alle de andre som var der. og ja.. det var sinnsykt mye folk på sognsvann.... dumt at jeg faktisk liker det stedet så godt.. det er nære hjemme og en t-bane... det er fin tur. hverken mye oppover eller nedover.. eneste feilen er at det er meg og en en million andre som liker seg der.
Men målet er innen at utgangen av juli.... så skal jeg gå og sykle opp til Ullevållseter.. det er 6,5 km fra sognsvann dit... og det er bare oppover... så her skal det tråkkes både med og uten sykkel. Nå er det sagt i det offentlig.. ergo må jeg gjøre det... det er det vi har blogger til.. tror jeg...

tok et bilde med mobilen ved pauseplassen min... krisefotografi... mens vi venter på no bedre...... (dvs etterbetaling av skattepenga)











Fant også et bilde på mobilen av min lille dronning i hulen hennes. den står på arbeidsbordet.. nære meg når jeg syr... sitter ved pc.. og ... det bestme er nok at modemet er der også.:)

1 kommentar: