tirsdag 24. november 2009

dagen.. eller dag EN alt ettersom

1 dag unnagjort...på veivalgkurset.
jeg klarte seffers å gå litt for langt. dvs.. omtrent dobbelt så langt som jeg trengte.. men det er jo bare bra jeg er jo bare 50 min for tidlig ute... så godt å ha no å fordrive ventetiden med...sa jeg 50 minutter?? vel det var 50 minutter når jeg kom frem.. jaggu bra. .fikk leste hele Aftenposten... og dagens næringsliv..
Det var en start dag.. bli kjent. eller.. man fikk informasjon om bedriften. hva man har som muligheter.. og det er faktisk en del her. har en ekkel følelse av at dette blir bra. samtidig fikk jeg vite at lille bror har fått penger fra helse og rehab for sitt prosjekt så han har laget sin egen jobb de neste to åra.. OG svigerinne har fått penger til å være forfatter... sååå glad dette er pappaen og mammaen til Joakim og Terje... men tilbake til mitt kurs eller.. min jobb.. veldig mange spør meg . åå hva skal du gjøre der og sånt. hvilken retning skal du velge.. akkurat nå har jeg vel mer enn nokk med å stå opp, gå til bussen, gå til Digruppen, være sammen med 15 stk... pluss kurs leder.....


i dag føltes 15 personer som dette........




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar