mandag 23. november 2009

Ny dag nye muligheter..

starter med en bitte bitte liten klisje...
men i morgen har jeg min første "arbeidsdag" på en del år... dvs sånn ca 7 gjetter jeg på...
så da er det et sånt kurs jeg skal starte på: veivalgkurs
Tenkte jeg skulle bruke bloggen til litt dagbok blogging.. siden dette er veldig starten på no nytt i livet mitt. Tidligere har jeg vel vært med og avholdt et sånt kurs... jeg har jobbet ved en tilsvarende bedrift... så livet er rart.. og går i merkelige sirkler. i dag er mine tanker at jeg skal stå opp i tide... gå til bussen.. ta bussen.. gå til kurset... hvorfor jeg er så opptatt av å gå i morgen er vel mest fordi at jeg ved disse tider i fjor... 4 des fikk nytt kne...gøy å gå... gøy å virke.. jaja så får vi se om jeg klarer å være ørlitegranne morsom.. og informere hvordan det er å gå et attføringsløp sammen med NAV.... nå skal jeg legge meg.. høre en bok.. og forsøke å ikke forsove meg i morgen...... har sørget for at muttern ringer meg kl. 0700. sånn i tilfelle.. andre må også gjerne ringe å vekke meg om dere leser dette...

Dette er et totalt meningsløst bilde til dette inlegget.:) men det er min brors og svigerinnes nyopppussede kjøkken.. og det var det første bildet som dukka opp når jeg skulle se om jeg fant no..:)

2 kommentarer:

  1. Lykke til!:)
    (det var jammen på tide med oppdatering nå ja!)
    ;)

    Mona, kan du ikke gjøre sånn at vi uten google-konto kan kommentere med våre bloggadresser også?
    Jeg savner Navn/Nettadresse i rullgardinen under!:)

    Guro

    SvarSlett
  2. takker.. det skal jeg se om jeg ikke får til . hehe.. enkel sjel i et rundt legeme vettu

    SvarSlett