fredag 11. juni 2010

det er litt rart.... mister plutselig fokus.. ting blir vanskelig ..blir litt trist og lei.
savn og hvordan i all verden jeg skal få til denne verden...

ble vanskelig start på dagen..
Jeg "avlyste" jobben...
men klarte å komme til trening.
etter 4 min på mølla.. ville kroppen si stopp..
det er noe med meg og 4 minutter...........
Øystein satte ned litt tempo.. klarte å prate meg ut av den håpefulle stoppen..
jeg lurte litt på om han ikke skulle rekke bussen.. kanskje måtte gå hjem snart...
men tullingen hadde ikke bedre å ta seg til enn å være der med meg...
etter 30 minutter... der jeg også fikk god puls.. ble jeg satt på sykkelen..
30 sek. intensiv sykling..
30 sek. paus
og sånn gikk tiden..
det er rart. .det er helt sinnsykt jævelig og holde på
og pause 30 sek. er MYE raskere enn 30 Sek med intensiv sykling.
og midt i det hele liker jeg intervall trening..
Dette er komplisert....
men.. etter nesten 1 time tilsammen i dag og..
så kjøpte meg en velfortjent brus..
litt for lang pause på krakken utenfor rimi...
tror postmannen trodde jeg sjekket han opp.. men jeg var bare på nippen til å dø.-. i hvertfall spy.. for jeg var ganske kvalm etter treningen..

klatret hjem.. det er driiitbratt... men har et kumlokk nede i bakken her som er pausesitteplassen.

sov så i 3 timer...
sliten jeg....resten av dagen har vært i koma... tenkt at NÅ skal jeg skrive blogg.. blogg er bra for å gjennomgå dagen. for å se hva jeg har gjort.. jeg er laget sånn at sjuskedama.. tar over og sørger for å glemme alt det som er bra i hverdagen min...

store planer for morgendagen.. eller.. planer i hvertfall
skal ha kjøretime for en veninne...
bursdag for en annen..
hmm begynnerå få energi..

og .. ikke minst.. tror jeg vel nå at jeg kan si. at jeg er kommet i ganske god form.
nå skal jeg bare sette mitt treningsklistremerke på tavlen min... så skal jeg ta med en lydbok i senga.

og i tankene mine er dagen i morgen og treningen på mandag..

jeg ser at sjuskedamen er mindre og mindre i teksten min..
det er bra.. jeg lurer på om jeg driver og begraver henne sakte men sikkert.....
i hvertfall langsom kvelningsdød...

god natt..
xxxxxxxxxxxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar