mandag 7. juni 2010

mandag 7.juni 2010

ny dag andre muligheter....
var dritdårlig i går på søndag.. feber. hodepine, bihulevondt. syns synd på meg selv.
la ut mld på facebook for å få sympati.. her er det bare katter som vil ha mat...
teller på fingrene.. om jeg skal trene og jobbe.. i dag... kanskje droppe trening og forsøke å gå på jobb i stedet.. men tenkt så har jeg lagt til pt Øystein som venn på face. .så jeg fikk en tekstmeldig i går kveld på om det ble noe trening.. og da.. msitet sjuskemona munn og mæle... og svarte at jeg skal trene i morgen... lalalala..
men vondt i halsen og uggen når jeg kom meg på trening.
men jeg kom meg dit.
ruslet på mølla i 25 min.
litt bein
litt rygg
litt arm
litt arm.. = forskjellige jærnaparater..
og når det hele var ferdig.. så følte jeg meg frisk som en fisk og klar for verden
Kom meg på jobb..
og livet funker faktisk..
sjuska tapte ALLE kampene i dag.:)

det å bli bedre av å trene... kan anbefales.

xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar