fredag 4. juni 2010

fredag 4.juni 2010

møkka dame... sjuskedama....!!!
i går startet hun ... orker ikke pakke i dag..... gjør det i morgen tidlig.... hun gadd ikke stille vekkeklokka.. den sto på 0700. men burde vært mye tidligere siden jeg skal komme meg til trening kl 0800....
Og ikke pakket eller funnet frem treningstøy. eller funnet ut hva jeg skal ha på meg etterpå ...burde ha laget matpakke, til alle måltidene frem til ferdig på jobb. men den drittkjærringa bare sier. ta det i morgen.. du kan kjøpe lunsj på jobb. men der er det som regel karbo mat....
så etter en del om og men med psykosjuskedama.. så kom jeg meg avårde..
alt for sent ut i fra mine beregninger, men var der rett før 0800.
var veldig mange på møllene bortover... og det var menn.. sukk. dårlig følelse dette her. men tar den mølla som er lengst unna.. litt vondt i gamlekne. så gikk over på sykkel...
føler bare at jeg skal dø.. vil hjem.. vil ikke på jobb. vil ikke trene......
men fikk faktisk en god sykkeltur med 3 intervaller...
Men lenge siden jeg har vært så umotivert...... Øystein spurte hvor lenge jeg hadde syklet om jeg hadde vært alene.. konklusjonen er at 4 minutter ville vært å tatt i... men 15 min på mølla. 30 på sykkel...

god trening .:)
så suste jeg avgårde til jobb...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar