torsdag 10. juni 2010

onsdag 9 juni 2010

klønete dag..

måtte til lege 0900 i stede for trening så jeg måtte flytte trening til kl. 1100 dette er veldig forvirrende for en enkel sjel i et rundt legeme.

Kom til lege.. kom inn 0845... ferdig før 0900... også har jeg ikke trening før kl. 1100... forsøkte å somle veldig fra sentrum og til Hoff.. jeg turde ikke dra hjem. da hadde sofafasongen kommet raskt.. jeg hadd avtaler senere så det hadde jeg ikke tid til å lytte på.. at jeg burde finne sofafasongen ... sjuskedama forsøkte seg... men jeg fersket henne igjen tidlig.

var på gymclub kl. 1020. leste litt avis.. kjedet meg. gikk og syklet....
og syklet og syklet...
etter 20 min og dritsliten så tørket jeg en hel masse svette.. og gikk på mølla.
etter 10 min... på høyeste (5) til nå. .så dukket endelig Øystein opp.:) han så helt svimeslått ut og lurte på hva som har skjed...... ekke sikker på at det sier så mye om han men mest om meg.
forteller status... men blir på mølla til det er gått 40 min.. med 3,5 min pause tilsammen..
sinnsykt fornøyd... 1 time tilsammen... og høyeste puls noensinne..
utrolig fornøyd.. gikk rundt med fjollefliret..
tok knebøy med stang på skulderene.. mistet oversikten. men det var dritmange.:)
kneeksepsjonesken greie.. på begge knær
ro
løfte
dytte..
og som belønning for at det var så bra trening så fikk jeg en ekstra tung siste øvelse.. som bonus.
jippppiiii..:)
jeg som ønsket meg kokkosbolle og potetgull...

og siden jeg har vært veeeldig sent ute fordi jeg hadde et meget sosialt liv i går, så rakk jeg ikke å skrive her før jeg sovnet en gang ved 2-3 tiden i natt.
men bedre sent enn alvor... som en god tv serie het en gang på 70 tallet

xxx



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar