onsdag 2. juni 2010

onsdag 2.6.10

onsdag onsdag onsdag.......
vanskelig og begynne... har vel noe med at det har vært en delt dag. vanskelig og sette ord.. føler meg totalt mislykka. men får til ting .. som er bra.. og så går man på vekta.... og ser at.. den ikke har flyttet seg et gram siden jeg startet med å trene....
som jeg hater den vekta..
virkelig hater... skulle ønske jeg var likegyldig.. det er mer virkningsfult.. som om vekta bryr seg....
Men fikk i hvertfall øya opp for rutiner og mat igjen... så nå er fokus på mat sukk igjen..
mat mat mat trening,, jobb.. uææææ livet har litt for mange deler akkurat nå. jeg er liksom den eneste i hele verden som må drive med dette.... livet er hardt og jævelig men vi gutta vi liker det....;o)
det var sytingen nå over til treningen..
startet dagen med to vonde knær.. og fru sjuskedamen benyttet anledningen til å bremse meg nedover bakken.. ble kjempefrustert.. har ikke hatt vondt i knærne på denne måten siden jeg begynte å trene. Etter noen 100 meter så klarte jeg og kneble den negative kjærringa.. som forsøkte å få meg til å snu og gå hjem igjen..
Jeg fant fort ut at dette var psykisk... kom plutselig på noe jeg har veldig angst for starter i morgen.. så da var det ute av bilde.. ikke vondtet altså. men argumentet som fru sjuskedamen ikke har noe å stille opp med... dvs hun kan finne på å si.. jojo men nå fortjener du å slappe av litt.. spise no godt... kose kattene....
men i dag så ble hun stille gitt...

Helten min Øystein ventet som vanlig. fortalte om idiotknær.. så jeg syklet i stede for å gå på mølla i dag.
fy søren jeg har fått god kondis.. .:) jeg har aldri syklet så tungt. og så lenge.. :)
liker intervaller.. (pervomona)
litt sånn derre jærnpumping...:) 32 kg på vektene.. tralallaaa

innimellom dette gikk jeg på vekta.. HATER vekta....

etter trening gikk jeg på Rimi...
hadde lyst på ferske rundstykker og de derre pizza rundstykkene de har.. men kjøpte en pakke knekkebrød. agurk, tunfisk og egg..
og litt brus...

vanskelig dag og skrive om . men den ble ikke så verst til slutt.:)

xxx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar