mandag 31. mai 2010

mandag 31. mai 2010

DA var klistremerke nr 3 for helgen og nr 25 i konkuransen..
dvs at jeg nå kan vinne opptil flere ting på GymClub.. men ekke så nøye. .viktigste var å få en rull med klistremerker jeg kan klistre opp på egen plakat hjemme.:)
skal bruke kjøleskapet som treningsteller..

over til alvoret i dag..
sjuskedamen forsov seg i dag. .hun var ikke innom og forstyrret før jeg kom frem i hvertfall.
var litt tidlig ute.. i triumf satte jeg mitt siste klistremerke på nr 25. kanskje jeg vinner jeg vant uansett en kamp mot sjuskedamen... jeg har klart og trene 2 ganger på egenhånd..
når jeg tenker meg om så er hun mye sterkere når jeg er på egehånd.. dvs ikke har noen avtaler. i dag kom hun ikke frem før jeg satte meg på benken i garderoben etter å ha gått på mølla i 40 min 1 min pause.. og ikke minst gikk fortere enn jeg noen gang har gjort.:) 3.15 km tror jeg det ble på 40 min. brukte 41 på dette sist..
vanvittig god følelse. kjenner jeg vil gå fortere får nesten fantasier om at jeg kanskje en vakker dag kan løpe....
men en veeeldig god økt.
så var det testing av bena på en maskin... gamlekneet skuffet meg litt i dag. så det ble med mølla.
to løftemaskiner. ligger på 32 kg tror jeg nå.. startet vel rundt 12.. så ting har endret seg der også..:)
Øystein spurte om hvordan det går med maten...
og det går ikke så bra.... så til neste trening. dvs på onsdag skal jeg lage en matplan. ukesplan.. lurer på om jeg ikke skal gå tilbake til det jeg gjorde på Friskvern klinikken når jeg gikk på overvektskurs der. (3 mnd 3 dager i uken så 7 mnd oppfølging) lærte utrolig mye om mat der.
men har falt helt av dette her. kommer tilbake ved jevne og ujevne mellomrom , men nå må jeg få satt dette i system.
lurer på om jeg ikke skal legge ukesplanen her.... japp det skal jeg.
så til sjuskedama.. som kom over meg når jeg satte meg ned på benken i garderoben..
og jeg var bare forvirret av å være glad ,stolt og veldig lei meg..
aner ikke hva dette kommer av .. men slektskapet til lørdagen er der helt klart..

fortsettelse følger.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar