lørdag 22. mai 2010

lørdag i pinsen.22.mai

Hadde avtale med Øystein kl.0730....ALT for tidlig. anbefales ikke. men det var fordi jeg skulle rekke å hente bil. jeg har leid før jeg skulle kjøre på trondheimspinseferie.
Var litt for raskt til å reise nordover i går så jeg ble litt sen med blog.. etter bursdagsfeiring.
sinnsykt umotivert. kroppen verket.. var hoven.. men en avtale er en avtale.. samma hva eller hvem det er.

trener Øystein er som vanlig solstrålen selv og man kan jo ikke være ufin mot sånne så da smitter det litt over på meg, ikke det at jeg ble soltstråle men mer litt mindre overskyet..:)

det ble 25 min på mølla.så jærnflytting nedtrekk
opptrekk
bryst dytt
roing..
benkrølle.. dvs utstrekk med vekt.
ha.. egentlig så gjorde jeg ganske mye.


Denne bilen har jeg kjørt i pinsen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar