onsdag 5. mai 2010

onsdag 5 mai det herrens året 2010

Dagen startet med en tur til legen.
jeg har fått alle tjukkas sykdommene.. høyt blodtrykk og diabetes.

MEN etter 2 uker med trening dvs siden siste måling, så har blodsukkerverdiene blitt mye bedre.:)
og blodtrykket har gått ned.

møtte på trening 0920. avtalen var kl. 0930.
hadde en mistanke at det var mølla som ventet så jeg gikk rett dit.. og startet..
etterhvert kom Øystein og da var jeg allerede ganske varm.. i dag gikk jeg faktisk i 40 minutter... akkurat nå når jeg sitter og kjenner etter .tror jeg vel jeg aldri har gått så langt i hele mitt liv tilsammen.;o)
fantastisk god følelse...at jeg virker.. bena er på plass. metallkneet er hovent. men sånn er det bare.
så løftet jeg litt metall..(orker ikek finne ut hvordan jærn skrives)
på 2 aparater.. så var dagens økt over.
jeg er såå stolt over denne treningen og denne dagen..
nå begynner jeg å bli litt fornøyd med at uka faktisk ikke ble avlyst alikevel.

sola kom til og med tilbake i dag... OG normal radio resepsjon...

GOD ONSDAG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar