søndag 23. mai 2010

søøøndag 23 mai 2010

på ferie hos bror svigerinne joakim Terje og LileBling.

i dag har jeg vært på 3T og trent.. ALENE ... på egenhånd. uten anstand, for meg selv, ( fant ikke flere synonymer... men bare sånn for å understreke.. at jeg dro ALENE og trente uten trener eller medhjelper....

Jeg har store problemer med å gjøre sånn som dette på egenhånd det er derfor jeg har kjøpt meg Øystein. eskortemannen min.

betalte 190.- for å gjestetrene...nå skal det sies at jeg har vært her og trent før noen ganger. men da sammen med lillebror. han sliter med en relativt nyoperert skulder så han lot jeg bli hjemme idag.

går opp trappa....
der er det mye folk.. OG dritvarmt.. luftanlegget virker ikke...
vanligvis kunne dette være god nok grunn til å snu for meg. men jeg må ta meg sammen... jeg har jo gått innafor døra..
litt kvalm nå...
Jeg går til en sånn greie til å gå på... gåmølla.. himmel så dårlig på ord i dag.
de har tv på alle sammen. plugger inn øretelefoner.. og ser på hundehviskeren.. begynner å gå..
ÅNEI.... levelene på denne greia er ikke lik som den jeg er vant til..:S grr.. åssen skal jeg vite at jeg gjør det riktig da...??
jaja.. sett i gang... la cecar hundeviskeren ta over tankene dine...
han får lov til det... så begynner kjedsomheten ELLER motløstheten.. 10 min.. så føler jeg litt som om jeg skal dø...
zapper på tv... forsøker å være alle andre steder... i hue enn der jeg er.. plutselig tenker ejg på at de bak meg.. sukk der er alle syklene de ser meg.... .
oki. holdt i 10 min. så drikke pause....
setter bena på sidene...
så stopper faenskapen.. når jeg slutter å gå.. det gjør IKKE den jeg pleier å gå på.. den går til jeg stopper den.. sukk... må jeg starte på nytt igjen.. helt fra start.....
får sett på hoganes known best på mtv.....
klarer og holde på i 10 inutter til.
tøff i trynet rusler bort på en sykkel. tar en som står helt inntil veggen.. tv der og.:)
ikke med hverken på tv eller trening.. alt er annerledes enn det jeg er vant til .. holder i 4 minutter....
sitter og forsøker å finne igjen energien.. men resignerer etter noen minutter og går av sykkelen...
DER kom panikken igjen. ejg har jo tatt den innerste sykkelen,.. dvs jeg må gå forbi ALLE de som sitter og sykler.. og ALLE de som er på elipsemaskinen... setter opp farta.. .skal gå ned trappa.. og der står det ca 1000 damer og venter på en eller annen treningstime..
tar heisen ned forbi de.. og løper ut og inn i bilen.....
puh... sliten ja... mest i hue...
kroppen er bare sjokkert over hva jeg har dratt den med på...


velkommen til en dag i mitt liv...
Men har vært driiiitflink og er suuuuper fornøyd med dagen :) bare litt sliten..:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar