onsdag 19. mai 2010

onsdag 19 mai 2010

hatt en vrang uke.. glemte å oppdatere forrige trening.. det var også på onsdag.
tror jeg hater offentlige fridager... og trenere som mener de har krav på ferie.. og fritid og sånt.. prioriteringer tenker jeg jaja nok med hat... nå til referat...
forrige uke var jeg litt feberfull og dårlig så mandag ble det ikke trening.. noe jeg faktisk syns er vanskelig.. jeg liker rutiner.. og syns det er vanskelig å få til ting når det er for mange fridager etterhverandre.
men på onsdag var det trening igjen. og Øystein lot meg få ta det litt med ro.. men alikevel gikk jeg 40 min men ikke fult så fort og fult så bratt.
så var det 20 min.. ee eller no på sykkelen.. fant plutselig ut at kneet stivnet veldig fort til når det ikke blir beveget rundt.. dvs trå på sykkelen..

I dag hadde jeg IKKE lyst å trene.... litt sånn.. glemt det.. siden det var så "lenge siden" føler litt at jeg starter på nytt igjen. og at det skal være like vondt å starte på nytt... men det gikk så det suste.. 42 min på mølla.. 1 min pause.. og to vektøvelser.. på "driiittungt":)

skal tilbake på fredag kl.0730
og avtalt at vi en dag skal ta en tur til ullevållseter... jeg er ikke helt sikker på hvor døra til skogen er.. liksom.. hvordan man starter. men jeg vet jeg liker det...:)
så nå håper jeg at Trond også lærer meg hvordan jeg finner døra til fisketuren..

have it.:)
fortsett treningsøktene alle folk der ute...
det er hardt og tungt. men vi gutta.. vi liker det.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar