lørdag 29. mai 2010

lørdag 29.mai 2010

klistremerke nr2 ervervet i dag..
Hadde avtale med en veninne i dag kl.1500 om øvelseskjøring... så planen var å trene før jeg skulle møte henne.

forsøkte å ikke tenke så mye på det. bare gjøre det..
men mange iriterende forstyrrelser...
Jeg har så sinnsykt lyst å mestre dette her.. å ikke bli forstyrra av sjuskedamen.. som mener at meningen med livet er å ta det med ro. og ligge på sofaen. og ikke stresse...gjerne spise litt potetgull, drikke brus...spise enda mer. gjøre enda mindre.. sovne..
våkne enda mer utslitt enn jeg var i går...

Jeg må jo få til dette med disse klistremerkene..
så jeg klarte faktisk å pakke en bag i løpet av dagen.. selv om kles skiftet jeg hadde tatt med meg var noget spesielt.. men det fant jeg jo ikke ut før jeg var ferdig trent og dusjet..

litt vanskelig og skrive i dag.. ikke fult så vellykket. mye morsommere å skrive når jeg har fått til noe.. fått til og fått til.. i dag ruslet jeg i solen.. etter regnet... og krangel først med sjuskedamen, så med en deprimert katt i trikå..... (KATT har hatt eksem som nå er borte men han har slikket seg til sår.. ergo må han ha trikå) denne trikåen plager han veldig. han har ekte sniffer knekk i bakbena.. og nekter å gjøre noe uten å bli bært rundt omkring. når trikåen blir skiftet må han legge seg på laptoppen.. fordi han mener den får for mye oppmerksomhet som han egentlig burde ha nå når all hans ære er tatt fra han...(enda det er minst 10 år siden han ble kastert)
Jeg har lovet han at han skal slippe den om et par dager...
Men dette bruker sjuskedamen som argument da.. at han ikke kan være alene.. at jeg bør sitte med han på fanget... de rotter seg sammen mot meg.. men jeg klarte til slutt å brøle over dem begge.. AT JEG MÅ HA KLISTREMERKE!!!!! ordet trene kan bli litt belanstende for denne gjengen... klistremerke og is.. teller mere....
jeg kom meg nå ned til slutt.. men litt vondt i gamlekne... og sjuska.. hoppet rett opp på djevelskulderen og sa; da kan du dra rett til veninne..... trenger ikke trene. det kneet blir jo aldri bra.. det blir jo bare verre når du trener... men i solen og i duften av syriner i bakken.. så klarte jeg å kneble henne...
inn på GymClub...
av med bag og på med ipod..
hørte radio. NRK ukeslutt.. der spilte de seffers gran prix.låter.. i dag er det jo 17 mai, bursdag, jul og nyttårsaften for alle paljettelskere.. . og jeg har virkelig ingen følelser for det.. absolutt ingen. ekte likegyldighet... men det var umulig å unngå det.. ( i skrivende stund leder Tyskland kl. 23:35)
gikk bort på mølla... etter 7-8 minutter kjente jeg at dette funka.. god følelse.. så kom den Danske vinnerlåten fra 10 år tilbake tror jeg.. Olsen brøderenes wings of love.. fin rytme.. svingte godt. jeg ble så glad av å høre den.. og jeg skjemmes ikke.. fikk en fantastisk driv.. glemte å se på tid fart og bakke.. bare nynna med..(inni meg.. ekke helt gæren.)
så var det gått 15 min.. og plutselig datt jeg helt sammen.. tårene kom... og helt uten grunn. .i hvertfall føltes det sånn. tok en liten pause. forsøke å finne ut hva dette var..
men ikke noe lett når jeg inne i den delen av angsten min..
Vet at det å få til ting.. føle glede kan få meg til å bli deprimert..
men i dag endte jeg i garderoben etter 15 min...

oppsummering.
jeg gikk til trening.
jeg trente litt
dette er mye bedre enn ingenting...

og hvorfor jeg plutselig detter sammen når ting funker...
det er jeg for trøtt til å evalurere nå..
og egentlig litt sur.. noe så innforjævelig unødvendig...

tyskland leder enda når jeg går å legger meg kl. 23:45
*God natt*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar